måndag 17 juni 2013

Mememememeeee

"Tjena hallå hej jag litar på dig" eller nåt vet inte riktigt hur den går. Vet bara att den har varit med i lilla melodifestivalen för några år sedan. Typ åtta nio år sedan. Kanske fem. Ja jag vet inte. Kanske det var år tjugohundraåtta
Also known as two thousand and eight or something like that :P

Jag ska snart till sjukgymnasten :)

Fick reda på att vi ska fira  midsommar mor-föräldrarna... Yay...   And now, kill me!! Jag vill inte!! Fast jag tror mormor sade något om en jordgubbstårta. \(^_^)/

Jag borde nog klä på mig kläder. Mamma tillåter mig förmodligen inte att gå i pjamas >.<
Cheers =)


söndag 16 juni 2013

Tjabba

Tjena mors ;)
Har ni sovit gott?
Jag har onormalt ont i ryggen/benet idag (till skillnad från igår och i förrgår vill säga) nu får jag ont om jag stå/går för länge XO

Ska se om jag inte skulle kunna få tag på lite frukost snart *funderar*

Har fått låna syrrans skol-dator.

Min mobil tillåter mig inte att skriva som jag vill så det kommer att finnas, förmodligen en hel del fel, som jag inte kan fixa >.<

Men iallafall så har jag fått låna datorn så jag har hyfsat roligt :P

Jag har läst en hel del. Jag har läst sanningens svärd igen (vi har bara till del 15) sen så har jag snart läst klart Harry Potter serien. Läste den på ett ganska "komiskt" sätt. Enligt mig då. Först läste jag sjuan (jag hade nämligen spenderat den dagen med att se på Harry Potter (alla filmerna så klart) fast då såg jag dem i ordning xD men så kände jag för att läsa böckerna. Och då började jag med sjuan, sen tvåan, ettan, femman, sexan, fyran och så nu håll jag på med trean :)

Sade jag något om frukost till er? För jag börjar verkligen bli hungrig!! See ya =D

onsdag 12 juni 2013

Nighty :*

Starlight starbright
my wish for tonight
Whishing you
a sweet goodnight

Citat

The most painful thing isn't to be alone. But to be forgotten by someone you Can't forget

Isch

Orkar inte blogga egentligen, men kommer snabbt snabbt berätta vad som hände igår på vårdcentralen när jag träffade en doktor. Jag hade ont. Klart :)
Nej men hon ville ta blodprov på mig för att se att inget (annat) var fel på mig. Och när tanten som tog blodprovet, hon var mycket snäll och trevlig =D
Hur som helst, hon stoppade ju in sprutan eller vad det kallas när man tar blodprover i min vänsterarm. Det kom inget blod. Det var rätt epic!! :D jag är odödlig \(^.^)/
Fast sen tog hon 6-7 ml från min högerarm >.<
Men men. Ska se om jag kan komma upp från sängen utan större smärta  så jag kan duscha.
Bye bye xD

måndag 10 juni 2013

Oooont!

Jag har så jäkla ont i benet. Verk tabletterna fungerar inte. Och nu är panodilen slut!!  I morse grät jag så ont hade jag.  Och just nu känner jag för att gråta :'(
Imorgon ska jag till en slags läkare, och då måste jag berätta om var det gör ont och hur det gör ont. Stort problem, eftersom jag själv inte vet. Men det är egentligen inte benet som gör ont utan ryggen. Jag vill dö så jävligt gärna just nu!!!  Så ont har jag... Jag vill egentligen bara att ni ska tycka synd om mig. Men jag har allvarligt talat riktigt ont!!!! Tydligen så om jag inte berättar tydligt imorgon så kan jag riskera att bli handikappad i resten av mitt liv. Kan bli rullstolsbunden. Jag vill verkligen inte det!!!  Så jag hoppas verkligen att det går bra :/

söndag 9 juni 2013

Mail

Lol... Kollade igenom mina mail och jag hade fått rätt många från Blizzard. Så jag kollade igenom dem, och fick då se ett mail angående om att vi stängt av mitt account. Så här stod det: The account will remain playable for the remaining time it has already paid for. This account’s current prepaid time will expire on 15/04/2013 23:44:40.
Rätt specifik tid eller vad säger ni??
Guuud vad jag vill spela WoW!!! Jag saknar det verkligen :'(   kan tyvärr fortfarande inte, först och främst är skolan inte slut än, sen kan jag inte spela för min dator är sönder. Måste ha en ny hårddisk och sen så kan jag fortfarande inte sitta!! Min rygg har blivit värre sen jag skadat den. Så vilket underbart sommarlov jag kommer ha... Not!! Och jag syftar inte på att jag inte kommer kunna ha en dator, utan att jag inte kommer kunna sitta eller springa, har problem med att gå dessutom XO

Aja... Ska äta nu. Spela lite med pappa och sen gå och lägga mig ;)
Bon appétit to me
bye bye

XO

Hej...
Ligger i sängen och väntar på att få ta mina verktabletter, fast snart orkar jag inte vänta längre. Jag har så sjukt sjukt äckligt ont. Jag vill nästan skrika. Men jag är inte en sån som gillar att uttrycka sin smärta eller vad man skulle kunna kalla det...
Ska iallafall till doktorn imorgon :/

Igår spelade jag och pappa tv spel hela dagen xD vet inte vad spelet heter däremot. Men det är kul :)

På nationaldagen åkte vi till Skäralid - Kopparhatten. Jag älskar det stället ^.^ bästa man kunde göra när man var liten x)
Sammet gillade det också. Jag tror det var andra eller tredje gången hon var där...

Sade jag att jag snart inte klarade av att vänta på att få ta mina tabletter snart?? För jag klarar inte av det längre!!!

Vi ses :)

torsdag 6 juni 2013

Ont det gör ont :'(

Har onnnnnnnnt!!!!!! Har så sjukt ont i benet! Kan knappt gå ur sängen utan att vilja skrika!! Höger höften, benet, foten och låret gör så äckligt ont!! Kan inte sitta ordentligt och det känns som att jag ska få kramp varje gång jag sitter XO
Och detta beror på ryggskottet jag hade för någon vecka sedan.

Idag är det Sveriges nationaldag
6 Juni                  idag för några hundra år sedan kröntes Gustaf Vasa till kung  :)
Jag gillar svensk historia många kungar och roligheter :)
Eller ja... inte för att krig är roligt men...
Visste ni att Sverige och Danmark är typ de länder som har varit i krig mest i världen. Man skulle kunna tro att det är USA eller Syrien/Palestina/Israel.  Eller Tyskland (med tanke på världskrigen)
Men Sverige och Danmark krigade ju hela tiden nästan. Galna människor vi är xD
Bara för att briljera lite... Jag kan Norges nationaldag också. Den 17 maj, för att det var då de friade sig från Sverige ;) heja heja :)
Tänk om Sverige aldrig skulle ha vunnit Skåne från Danmark??? Då skulle jag inte finnas!! :O
Så fruktansvärt!!!

Vet ni...?

Jag är hungrig... Ska se om jag kommer upp från sängen utan för stora problem XD
Tog två panodiler innan, och de bör ha börjat verka nu skulle jag tro...

Tja...  Bye bye wishing you a happy Thursday  :)

lördag 1 juni 2013

Regn

Tjo hoppsan ;)
Jag har öppnat fönstret på vid gavel och nu ligger jag i sängen och lyssnar på regnet :) det åskar också ^.^ det är så mysigt.
Ska snart på bio med syrran. Vi ska se Epic - Skogens hemliga rike
Det är min present från syrran ;)
Fick en tröja och en parfym i födelsedagspresent av mamma och pappa. Pappa köpte det, så det blev perfekt!! Pappa vet vad jag gillar, så jag får vad jag vill även om jag inte har önskat det xD
Mormor och morfar kommer imorgon *pust* vill inte. Ett av skälen till att jag hatar att fylla år!! Bli firad!! Det är så jobbigt!!*pust*
Sen får vi se när vi ska träffa farmor och farfar. Min pappas morfars syster har dött. Med andra ord min farmors faster. Så hon har lite att stå i nu. Men ja :/

Städade badrummet idag. Gud så kul det var!!!! Fast jag är lite osäker på vem som blev blötast... Jag eller badrummet...  XD

Hade prov i onsdags. Gick hyfsat ok. Svarade inte på tre frågor, men annars tror jag det gick bra. Jag hoppas det har gått bra iallafall!! Igår skulle jag ha redovisat steg 25 i engelska. Men läraren jag skulle redovisat för, hon var sjuk. Gissa hur pissed off jag är!!   Jag får redovisa för en annan lärare på måndag istället :/ jag vill bara få det överstökat!!!!!

Ska gå och duscha tror jag, och sen äta lunch skulle jag tro låter som en bra idé! ;)

Kram på er :*
Ha en härlig Lördag!!!
Ps. SNART ÄR DET SOMMARLOV!!! kram!