onsdag 17 juli 2013

#$%#&@?*@;!

Vet ni vad? Jag önskar verkligen att idioti kan botas, för då skulle jag inte göra en massa idiotiska saker hela tiden!! Igår t.ex. så var jag uppe och sprang rätt mycket. Lagade mat två gånger, och jag var uppe under hela den tiden. Så nu idag, har jag "straffats". Min rygg är helt utmattad. Så varje gång jag måste på toa är en kraftansträngning, att resa på sig och att gå är inte precis en resa i solen (T_T)
Och på lördag ska vi på besök hos några kompisar. Om jag ska med för jag bestämma på lördag, men jag vill verkligen så jättemycket!! Men jag vet redan nu att jag kommer ha riktigt ont på söndagen isåfall >.<

Idag är syrran på tosselilla med en kompis. På fredag ska hon och mamma kanske gå på marknad. Ingen aning om vilken däremot. Och hon har sagt att jag måste bli bra i ryggen fort så vi kan åka till Liseberg. Annars, har hon sagt, att hon åker utan mig >.< jag fattar inte hur hon kan säga något sådant, jag älskar Liseberg, och det vet hon.

På tal om min rygg, om jag har tur så kan jag se en läkare om 2-3 veckor, för det är ungefär så lång tid det tar att få tid.
Mamma sade idag att om jag inte är bra i min rygg när skolan börjar får jag strunta i skolan tills jag är bra. Och hur mycket jag än hatar att gå i skolan, så vill jag dit, tack vare mina underbara kompisar <3
Men ändå...
Ser på Merlin <3 <3

söndag 14 juli 2013

Fairy Tail <3

"The sacrifice of the precious thing known as 'life'... The time known as 'life', cannot be rewound... The time that you have lived up until now... That is 'life'...
Tell me... The meaning of my 'life' " - Ultear

lördag 13 juli 2013

Sick bastard

Tjobidobi :D
Fick åka in till sjukhuset inatt, fick diklofenak, cytodon och oxycydon. Den ska jag bara ta när det är som värst, jag tror läkaren sade att det var en slags morfin i, och den är tydligen beroende framkallande, likaså de andra två tabletterna.
Jag är ledsen, men jag orkar inte riktigt förklara vad som hände på sjukhuset igen, usch skrev ett inlägg, (jag skriver ju på mobilen) och det försvann, för min mobil älskar att jäklas med mig. Har många gånger funderat på att kasta den i väggen... Men nej, kan skriva att de var alla (på sjukhuset) riktigt motvilliga att ge mig starkare tabletter än alvedon och ibumetin eftersom att jag bara är 15 år. Men fick som sagt tabletter till slut.
Vi åkte in till sjukhuset tjugo över tolv inatt, så vi var där halv ett. Sen fick vi stämpla in mig, sen efter fem minuter fick jag gå till ortopeden, snabbt som fan, ni skulle sett akutmottagningen. Eller nej förresten, det skulle bara vara sorgligt om ni skulle behöva göra det. Aja, vi kom in, och så tog sköterskan några prover, sen så fick vi vänta, och vänta, och vänta, som tur var somnade vi till lite, för läkaren kom inte förens på morgonen, kvart i fem skulle jag tro, något sådant. Sicken natt på sjukhuset, fullt upp verkligen!!
Jag fick en sådan dos med de tabletterna jag nämnde innan, sen när de börjar verka, så stack vi hem. Vi gick och lade oss med detsamma, att ha sovit tre timmar efter att ja varit vaken i nära tjugofyra timmar så känns det löjligt. Att sova tre timmar på ett dygn. Sova tills man vaknar eller inte sova alls >.<
Whatever, nu sov jag tills kvart över ett.

Biebie//

fredag 12 juli 2013

27@*+#*!

"There is no no such thing as being born into the world to be alone" - Saul, One Piece

He~~~~y........
Jag ser på One Piece ^.^
Det är fredag, människor!! Pojkar och flickor, dinosaurier och möss, pantflaskor och tomburkar :D

Jag tvekar lite på att åka till barnakuten, det är inte så jättefarligt just nu, men innan idag, gud vad fruktansvärt det var :S
Btw, var jöttesupersmart idag... *använder stor sarkasm* jag ritade, och när jag var klar med bilden, upptäckte jag att jag hade ritat den på baksidan av en annan bild... Känner mig så korkad, jag facepalmade mig själv *facepalm* *ler brett*
Mamma och mormor kommer hem på söndag, yay!
Morfar undrade om pappa kunde åka till dem och hjälpa till med golvet, men pappa säger att han inte gärna lämnar mig ensam hemma efter vad som hände i tisdagsnatt, och syrran ska hem till en kompis, jag tror de ska sova över.
Iallafall, jag sade till pappa att om det blir så allvarligt imorgon eller inatt att det är bäst att jag faktiskt åker till sjukhuset för att få något mer smärtstillande, så skulle han kunna åka till mormors och morfars hus, det är ju inte så kul att sitta på ett sjukhus XO för om jag ska få morfin eller liknande så måste jag stanna på sjukhuset för uppvaktning eller vad det kallas, uppsikt, för ag får inte ta det utan att stanna på sjukhuset.
Vi får se hur det går :)
Ska nog ta en skål glass och sen borsta tänderna och sen gå och lägga mig, och det där kommer nog ta en timme eller två... Kanske tre eller fyra x)

onsdag 10 juli 2013

Tjofläng

Heya, wazzup?
First thing first!! Varför är asiater så OTROLIGT söta?? Snackar egentligen om sydkoreaner nu... Eheh... Speciellt pojkar i K-pop band!! Så underbart superduper gulliga :3

Ambulansen var här inatt. Hos oss menar jag, inte hos grannen eller så, utan mig. Fast jag behövde inte åka med den. Jag fick typ en "attack" av smärta, skrek och grät i nästan 45 minuter. Det var fruktansvärt. När den kom hade det lugnat sig lite. Det gjorde fortfarande ont. Ag skakade av smärta, och jag kan säga er att jag inte gjorde det med flit. Tydligen så gjorde kroppen det av sig själv. De tog några prover på mig. Sen ringde en av tjejerna/kvinnor (var två kvinnor (av det damliga könet kännas nog mer rätt att säga...)) deras "kontaktläkare" eller vad det var, sen så sade de att vi skulle ringa till min doktor som ska titta på mina bilder från MR-bilderna. Pappa gjorde det i morse, och tydligen så hade han redan tittat på bilderna, men han hade fått skicka dem vidare till antingen barnläkaren eller ortopeden (vet inte vad det kallas, jag tror det var nåt sånt. Eller ben doktorn kanske det var :p ) för han visste inte vad han skulle göra eller om hur de skulle läsas, eftersom jag bara är 15 år. Men de skulle iallafall kolla på bilderna så fort som möjligt, och så ska vi ringa igen imorgon.
Jag hänger egentligen inte med i vad som händer med mig själv :S
Aja, nog om det. Jag har funderat på hur jag skulle vilja att mitt nästa liv ska vara, om det finns något sådant.
Anyway, då skulle jag vilja födas som kille, i japan. Jag ska se riktigt bra ut,  bra sinne för fashion. Och jag ska vara modell. (jag snackar om när jag fortfarande är tonåring, så jag går fortfarande i skolan) i skolan så är jag typ en "nörd". Glasögon, tystlåten, hyfsat bra betyg i alla ämnen. Bryr mig inte riktigt så mycket om idrott. Är bra på det, men bryr mig inte, och är inte så aktiv i det. Har inte så många vänner, alltså, ingen vet att jag är modell, även fast jag är med i de flesta teenage-magazine. På fritiden (efter skolan vill säga) är jag bra stylad med både kläder och håret. Ingen känner igen mig från skolan/klassen om de skulle råka se mig. Jag ska bo själv i en lägenhet. Min granne ska vara en man som antingen skilt sig eller att hans hustru dött. Han ska ha ett barn, helst en son. Och jag hjälper honom att ta hand om hans son, för han jobbar på kontor och har lite "strwssigt" han kan inte laga mat och sånt. Så jag hjälper honom med det mesta. Hans son är 3-4 år. Oh, nämnde jag att jag ska vara homosexuell? Anyway, blir tillsammans med grannen *mwahahahahaa*

Ska fortsätta rita, när jag har blivit bra i ryggen och skaffat en hårddisk till datorn ska jag lägga upp bilderna jag ritat. :)
Kram på er

måndag 8 juli 2013

Sick bastard

Hej hej
Kom nyss hem från sjukhuset. Rönkades idag ju. Det har rätt kul... Var på gränsen till panik var gång maskinen bytte ljud däremot :S  men jag är glad över skivan jag valde att ha med, DIO, maskinens ljud passade rätt bra med musiken. :p
Gick sen ut med hunden med pappa, och så gick vi till affären och handlade alvedon till moi, nyahahahaha ~(^o^)/

söndag 7 juli 2013

...

Hay, det är natt/kväll...
Mamma och mormor är på väg till Italien. Pappa och syrran hjälper morfar att byta deras köksgolv. Och jag är hemma själv. Hela dagen har jag lästa manga... Yaoi... Jag vet inte, är jag för ung för det?? Skämtar, totally love it :3
Men herregud, det är nåt fel på vissa manga.... Jag har läst, sjukt mycket, inte bara yaoi såklart, men gud alltså! Ska bara berätta några ställen karaktärerna har haft sex (ej från samma såklart). Få se... I simhallen, i själva polen, skolkorridoren, "student body concil room", dojon, köket (halvt om halvt), cafégolvet, tamburen, toaletten på skolan, duschen/badet (fast det är ju rätt vanligt), soffan är också rätt vanligt... tror jag... Skolan över huvud taget...  arbetsrummet (hemma), jobbet och självklart hotell...!!!  Utomhus i gräset på natten under stjärnorna...Rätt mycket sex... sängen är ju också en självklarhet :D men ja...  ibland blir det för mycket för mig att klara av så jag  börjar rodna xD och det blir så många glädjetjut ^.^
Men men, funderar på att  borsta tänderna och sen gå och lägga mig. Sov sött :3

torsdag 4 juli 2013

Remember

Remember remember the 5th of November
Gunpowder, treason and plot.
We see no reason why gunpowder, treason
Should ever be forgot.

Guy Fawkes, guy, t'was his intent
To blow up king and parliament.
Three score barrels were laid below
To prove old England's overthrow.

By god's mercy he was catch'd
With a darkened lantern and burning match.
So, holler boys, holler boys, Let the bells ring.
Holler boys, holler boys, God save the king.

And what shall we do with him?
Burn him!

Uhmm... Är det nu man börjar sjunga "God save the queen"?
Aja, ska gå och lägga mig nu, så sov sött <3

"You forget what you want to remember, and you remember what you want to forget."

tisdag 2 juli 2013

Happylucky... Or not >.<

Hellllllluuuuuu!
Hay =)
Idag fick jag varmkorv med bröd till frukost, och sen fick jag det till lunch också. Sen kommer jag förmodligen att få det till middag också eftersom jag inte gillar att äta havsdjur. Yuck!!!!! säger jag bara!!
Jag har duschat idag, var uppe på benen tio minuter före så att jag skulle kunna stå ordentligt, har varit lite "rädd" för att duscha sen jag trillade i duschen. Och varför jag trillade var för att jag inte kunde stå rakt och eftersom jag stod "halvböjd" så länge vek benen sig under mig, så jag trillade. Men.men, gjorde det inte den här gången. LUCKY =D
Jag har inget att göra. Alla bra manga serier tog slut :'(
Pratade med en kompis från Rumänien innan (känner honom via WoW). Han tyckte att.jag skulle sluta i guilden jag är med i nu och joina den han är med i, men jag avslog det direkt, jag gillar guilden jag är med i, så glöm att jag lämnar den i första hand.  Sen sade han att han skulle göra en horde och jaga mig varje dag och döda mig... Han är knasig... Jag kan säga er... Han har redan planerat hur han ska göra *facepalm* Aja...

Ska se om jag kan få iväg mamma och pappa till affären.
På tal om affären, eller mat iallafall xD idag är första gången jag någonsin varit med om att någon delat sin mat med sin jycke (hund) och olyckligtvis så var det mig det hände :S Sammet hoppade upp på mig och tog en tugga av min varmkorv!! MIN varmkorv. Fruktansvärt!!!!!!!
Hon gav väl igen efter jag smakat en bit av hennes godis som smakade och doftade mariekex (>.<')
Jag vill verkligen inte veta vad som var/är i de kexen (hundgodiset)

Ska se om jag kan hitta ett liv att leva medan jag fortfarande egentligen bara kan ligga i sängen
Baibai

måndag 1 juli 2013

Tjoppalong :D
Jag har läst manga sedan jag vaknade, läst manga och lyssnat på Nightcore. Mangan, genren gender bender, för att det är min favorit genre xD
Och jag vaknade lite över tre. Så jag har varit vaken ca 4 timmar. Jag hoppas jag kommer kunna sova inatt XD