Helllloooooooo
Idag vara alla tvungna att sticka ut för brandlarmet tjöt. Det var rätt komiskt, alla blev så sura och griniga för det var kallt ute och man får ju inte springa och ta sina jackor när larmet går. Men när man kom ut kände man faktiskt doften av rök, men det var inte hos oss det brann, nej. Men mittemot däremot. Där brann det, så vi blev lite chockade att larmet gick hos oss (nu pratar jag om vad som hände i skolan alltså) men det var ingen riktigt brand. De på andra sidan (det är ett dagis där) hade gjort upp en fin liten brasa...
Så det var det som hände...
Har inget att skriva om!! Jag orkar inte! Jag är så sjukt stressad!! Jag klarar inte av det längre! Kan man ge upp? Men jag vill inte >.<
Idag fick vi våra inloggningar för gymnasievalet, så ja.. jag är fortfarande lite osäker om mitt tredjeval :/
Men första valet är Estet- Bild och Formgivning, det är på Polhem. Andrahandsvalet är Estetik och Media, också på Polhem, och Bild och Formgivning på LBS som tredjehandsval. Men jag vill inte gå där!! Jag vill gå på Polhem!!!
Men jag tror jag ska spela lite Fable nu ;)
Kram på er
Aaaah, måste berätta. Det är inte kul eller så utan bara mer något jag tänkte och jag och min vridna (till höger) humor tyckte var lite kul. Alex, en jag känner, fyller år idag, och jag spelar WoW med honom och jag har honom på Skype och på Facebook. Så går jag in och kollar hans "wall" och där är det 100+ som har sagt grattis till honom där, så jag loggar in på WoW för att se om han var inne. (Han var det visserligen inte) Jag kände nämligen att det var lite too mainstream att skriva på Facebook :P
onsdag 15 januari 2014
måndag 13 januari 2014
Citat
"The worst type of crying is
the silent
one. The one when
everyone is asleep.
The one where you feel it
in your throat, and your eyes
become blurry
from the tears. The one
where you just
want to scream. The one
where you have to hold your breath
and grab your
stomach to keep quiet. The
one where
you can't breath anymore. Then you
gradually cry urself to sleep and next morning u wake up with a
SMILE"
the silent
one. The one when
everyone is asleep.
The one where you feel it
in your throat, and your eyes
become blurry
from the tears. The one
where you just
want to scream. The one
where you have to hold your breath
and grab your
stomach to keep quiet. The
one where
you can't breath anymore. Then you
gradually cry urself to sleep and next morning u wake up with a
SMILE"
söndag 12 januari 2014
Kiss or not to kiss, screw it and have sex
"Ett och ett blir två men blir tre när två blir ett"
Just totally adore it :P
Just totally adore it :P
Citat
" Never explain yourself
to anyone because,
.
.
The person who likes you
doesn't need it.
.
.
and the person who dislikes you,
won't believe it..."
to anyone because,
.
.
The person who likes you
doesn't need it.
.
.
and the person who dislikes you,
won't believe it..."
"Never lie to the person you love, because it's
not worth it and they don't deserve it."
not worth it and they don't deserve it."
"Life is nothing without love; love is nothing without
hope; hope is knowing you'll be there every day."
hope; hope is knowing you'll be there every day."
"When you love someone, even though they hurt
you and break your heart, you still love them with
all the little pieces."
"I promise you this, no matter who enters your life, I
will love you more than any one of them."
will love you more than any one of them."
lördag 11 januari 2014
Skolan
BTW BTW Idag var det skola. Fruktansvärt var det. Men jag överlevde iallafall, som ni märker. Men ja... inget speciellt hände. Vi hade genomgång i bilden, vi ska ta foto på oss själva och vår "identitet". Mitt problem är att jag inte har någon som helst aning om vad min identitet är! Vem är jag?
Jag frågade mig själv det och kom fram till en ytterst klumpig flicka... Känns inte så bra, och känns inte som en riktig identitet...
Idrott idag. Hade helt och hållet glömt bort det, men jag var med ändå. Det var SUPERKUL!!! Vi spelade Badminton! xD Jävlar vad svettigt det blev :S Man rörde ju på sig hela tiden.
Däremot fattar jag inte riktigt skolverkets läroplan... Vi ar lov hela den här veckan förutom på fredagen. Varför kunde vi inte vara lediga idag också? Och sedan börja på måndag istället. Men vi fick sluta en timme före alla andra elever som vanligt på fredagar eftersom vi har idrott som sista timmen och att det inte är lönt att åka tillbaka till skolan för att jobba i en kvart. Så vi får åka hem istället. Det är rätt nice XD
Men nu är det iallafall helg. Jag har ont. Jag vill se på Star Trek: Voyager. Men jag hittar inte skivorna. Och jag hittar ingen bra sida på internet för det. Så jag får vänta tills imorgon och fråga mamma var de är.
Jag funderar på att gå och lägga mig för av någon okänd anledning så är jag jätteledsen. Men jag har ingen aning om varför. Och det verkar som att inget kan pigga upp mig :/
Det kanske blir bättre imorgon.
Sov sött :)
Jag frågade mig själv det och kom fram till en ytterst klumpig flicka... Känns inte så bra, och känns inte som en riktig identitet...
Idrott idag. Hade helt och hållet glömt bort det, men jag var med ändå. Det var SUPERKUL!!! Vi spelade Badminton! xD Jävlar vad svettigt det blev :S Man rörde ju på sig hela tiden.
Däremot fattar jag inte riktigt skolverkets läroplan... Vi ar lov hela den här veckan förutom på fredagen. Varför kunde vi inte vara lediga idag också? Och sedan börja på måndag istället. Men vi fick sluta en timme före alla andra elever som vanligt på fredagar eftersom vi har idrott som sista timmen och att det inte är lönt att åka tillbaka till skolan för att jobba i en kvart. Så vi får åka hem istället. Det är rätt nice XD
Men nu är det iallafall helg. Jag har ont. Jag vill se på Star Trek: Voyager. Men jag hittar inte skivorna. Och jag hittar ingen bra sida på internet för det. Så jag får vänta tills imorgon och fråga mamma var de är.
Jag funderar på att gå och lägga mig för av någon okänd anledning så är jag jätteledsen. Men jag har ingen aning om varför. Och det verkar som att inget kan pigga upp mig :/
Det kanske blir bättre imorgon.
Sov sött :)
(Btw, fortfarande inga sidvyer från Nordkorea :P )
torsdag 9 januari 2014
Tråkigt
Hej :/
Jag är ledsen att jag inte har bloggat. Men jag har haft så oerhört tråkigt. INGET har hänt, så det har inte varit så kul att blogga. Dessutom tror jag inte att ni skulle uppskatta att jag varje dag skrev "Hejsan :) Idag har inget hänt. Fortsätt med det ni gör! Själv har jag supertråkigt! :)"
Det skulle jag personligen tycka var väldigt tråkigt. Men skolan börjar imorgon. Så vi får se om det blir mer då :)
Men men. Väntar att komma in i en dungeon. Jag lovar, det är nästan lika svårt att komma in i dungeons vid lvl 50 som vid lvl 85+ Det är därför man inte ska vara DPS. Man ska vara tank eller healer. Helst tank, då kommer man in fortast! Men nu är det ju så att jag är dps med alla mina karaktärer, förutom en som är healer som jag aldrig kommer att spela mer förmodligen, och det tar ÅRATAL!!!!
Det sägs att man får det man förtjänar... det är väldigt elakt i vissa sammanhang. Men ja... :/
Jag är ledsen att jag inte har bloggat. Men jag har haft så oerhört tråkigt. INGET har hänt, så det har inte varit så kul att blogga. Dessutom tror jag inte att ni skulle uppskatta att jag varje dag skrev "Hejsan :) Idag har inget hänt. Fortsätt med det ni gör! Själv har jag supertråkigt! :)"
Det skulle jag personligen tycka var väldigt tråkigt. Men skolan börjar imorgon. Så vi får se om det blir mer då :)
Men men. Väntar att komma in i en dungeon. Jag lovar, det är nästan lika svårt att komma in i dungeons vid lvl 50 som vid lvl 85+ Det är därför man inte ska vara DPS. Man ska vara tank eller healer. Helst tank, då kommer man in fortast! Men nu är det ju så att jag är dps med alla mina karaktärer, förutom en som är healer som jag aldrig kommer att spela mer förmodligen, och det tar ÅRATAL!!!!
Det sägs att man får det man förtjänar... det är väldigt elakt i vissa sammanhang. Men ja... :/
måndag 6 januari 2014
Krönika
LÄS DEN KRÖNIKAN!!!!
Lyckofasaden tar död på oss
Ska spela lite wow nu. Förlåt att jag inte har uppdaterat.
fredag 3 januari 2014
Robert Gustafsson
Hellu
Förlåt att jag inte har uppdaterat sen jag vet inte när. Men jag har glömt bort att jag har en blogg för jag har haft fullt ända upp till öronen med World of Warcraft. Man glömmer lätt saker.
Men idag har jag varit hos en kompis jag inte träffat på ca 3 år. Så det var jätteskoj! =D
Kollade lite på Robert Gustafsson i morse. Hahaha, han är för bäst xD
"Skillnaden på en president och en kung är att kungen är son till sin far. Vilket inte är fallet med presidenten. Som växlar menar jag"
Förlåt att jag inte har uppdaterat sen jag vet inte när. Men jag har glömt bort att jag har en blogg för jag har haft fullt ända upp till öronen med World of Warcraft. Man glömmer lätt saker.
Men idag har jag varit hos en kompis jag inte träffat på ca 3 år. Så det var jätteskoj! =D
Kollade lite på Robert Gustafsson i morse. Hahaha, han är för bäst xD
"Skillnaden på en president och en kung är att kungen är son till sin far. Vilket inte är fallet med presidenten. Som växlar menar jag"
xD
Ska se på Clannad nu iallafall.
BYEBYE
Sen den med Robert är också bäst xD
onsdag 1 januari 2014
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)









