fredag 12 april 2013

”Xbox-spelare är bäst i sängen”

”Xbox-spelare är bäst i sängen”

Scorar högre än Wii- och Playstationspelare i ny undersökning

Foto: Colourbox   Foto: Colourbox
Det gäller att trycka på rätt knappar och behålla kontrollen över spakar och rattar.
Och nu är det bevisat: Xbox-spelare är bättre i sängen än Nintendo Wii- och Playstationspelare.
I den nya studien, gjord av sajten Voucher Codes Pro, ombads 1 747 britter betygsätta sin tv- och dataspelande partners förmåga i sängen.
Elva procent svarade att deras gamer var ”utmärkt”, 27 procent svarade ”bra”, 26 procent svarade ”medelmåttig” medan 20 procent ansåg att deras partner var ”sämre än genomsnittet”, skriver brittiska Metro.

PC-spelarna sämst

När resultaten analyserades framgick det att de som spelar Xbox hade rankats högst av sina partners. Hela 54 procent av Xbox-spelarna hade fått omdömet ”bra” eller ännu högre på skalan. 22 procent hade beskrivits som ”utmärkta”.
Även Wii-spelarna scorade ganska bra. 47 procent av dem fick omdömet ”bra” eller högre.
PC-spelarna verkar dock vara riktiga n00bs (nybörjare) i sängen. Bara tre procent av dem beskrevs som ”utmärkta” av sina partners.

Vill ha mindre sex

Deltagarna i studien fick även svara på om de tycker att deras partner borde lägga mer tid på sovrumsaktiviteterna i stället för tv-spelandet.
21 procent svarade att de ville ha mer sex och mindre spelande – medan 11 procent svarade att de ville ha mindre sex och mer spelande 



Dafuq did I just read?? That's just way too wonderful!!!! LMAO!!!
Jag var inte säker på om jag skulle lägga upp den på svenska eller engelska vilket originalet är på. Men det finns ju en länk däruppe att kolla på... så ja... annars klicka...... HäR XD

Random

Ok.... glömde helt att blogga igår. Hade inte tid :S

Helt random saker som hänt under veckan. Vi hade idrott igår. Riktigt kul. Vi hade handboll!
Såg denna video. Dog så jättemycket av skratt!! XD Var tvungen att se den flera gånger bara för att den var så bra!!

Idag har jag klippt mig. Bara topparna. Det som var slitet vill säga. Riktigt skönt att få bort det om jag ska var ärlig!
På bussen in till stan satt jag med en kompis. Och framför oss satt det några killar som rökte vattenpipa. Jag visste inte vad det var så min kompis berättade det. Och han sade att det bara var för känslans skull. Jag sade att det var bra för det luktade ju inte. Han sade att han lika bra skulle ha kunnat röka kaffe. Då sade jag att det skulle lukta as gott! Vi började typ as garva.

Just nu så väntar jag på att en kille på skype ska svara. Eller ja.. inte riktigt. Han sade "w8" så ja... jag har ingen aning om vad jag väntar på så ja... Ska se på Criminal Minds snart XD Funderar på att logga in på WoW först. Bara för att kolla brevlådan. Igår btw så joinade jag en ny guild med en ny char jag gjort. Och när jag loggat ut och in igen så ser jag guild meddelandet. Och det var om att man skulle "mind your language" och "be polite" så jag blev helt... "Me... polite... seriously???"  De svarade ja visserligen. Men men... det är liksom... I'm screwed!
 



Btw.... En låt jag nördat. Är en underbar film dessutom!!! :)  Men en sjukt bra början! 

 Jag skrev typ en dikt igår... den blev lite failad tror jag... men jag gillar den ändå *rycker på axlarna*
I wish that we could always be
were here to tell you true
I'll never know what we'll achieve
but I will always love you





JAja... om något kul händer så ska jag berätta det för er :P

kram kram puss puss :P :* <3 :P

onsdag 10 april 2013

Warrior vs Paladin

The Musicaaaaaaal!!!!!
Epic... lmao!!! XD Så jädra komisk. Fast originalet är bättre!

 

"Can you bake a pie?"
"No"
"Neither can I"                                    lmao!!!!!!



Idag på PH min lärare gick för att hämta te. Och sade åt mig att göra mig i ordning för PH. och när hon kom tillbaka stoppade hon något i munnen, och jag frågade om det var en pepparkaka. hon sade ja och det var för att hennes sockerenergi var nere på noll enligt henne. Jag sade att det sägs att man blir snäll av pepparkakor, och sade att jag aldrig hade märkt det. Och sen sade jag att vi får se om det verkligen stämmer. Jag flinade rätt rejält om jag ska vara ärlig. Hon blev helt, "Ah! Pff" sen räckte hon typ ut tungan åt mig och slog mig på armen. Ni vet, lätt på skoj. Jag dog lite av skratt XD Gööö skoj!!

Det har varit en hyfsat jobbig eftermiddag för vattnet är odrickbart. För de har typ hittat en bakterie i vattnet. Så nu bör vi koka vattnet innan vi dricker det. Urgh så jobbigt... det känns lite sådär när man säger så. För man tänker ju aldrig på hur andra människor har det. Sådana som inte har tillgång som vi till vatten. Så det känns väl inte så jättebra :S

Bara för att jag inte har något att berätta ska jag avsluta med ett klipp med Neil Patrick Harris och David Burtka, his man! <3
Sjukt kul är det faktiskt!!! XD



seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa




or something....


tisdag 9 april 2013

"How Innocent we humans are: If we hate someone we tell it to everyone without any fear. But if we love someone, we fear even to tell the loved one.. Amazing truth!"

There is no such thing as being born into the world alone!~Jaguar D. Saul (One Piece)

Såååå, wazzzzzup????
Jag kom nyligen upp ifrån badet. Jag råkade somna, eheh... varmt.... heheh... :S
Men ja, drunknade gjorde jag iallafall inte :)  Jag var tvungen att resa mig hela tiden för att inte somna igen. Till slut orkade jag inte bada mer :) Så nu är jag ren igen lol 
Jag är sjukt trött! Jag vet inte varför *gäsp* kan ju varar p.g.a det varma vattnet... okej, screw that :)
Jag hade tänkt göra lite skolarbete (måste verkligen) men jag orkade inte... lmao *gäsp*
uuuurrrggghhhh.... jAG VILL INTE!!! VILL INTE VILL INTE!!!!! vill inte :'(
Jag är på ett så dåligt humör, jag vet inte varför XO MEn urgh!!!!
 Trött och dåligt humör är väl för farao inte det bästa :S

Men jag antar att det var en rätt komisk skoldag... felet är att jag knappt minns något av den ;)
Imorgon är det onsdag... Kill me!! Onegai!!
Kanske ni kan döda min pappa med?? Är sjukt trött på honom just nu. Han säger att jag måste ta ut hunden med min syster! Hatar honom just nu!!!! Sjukt mycket. Om det finns något sådant som himmel och helvete, så hoppas jag fan att han hamnar i helvetet. För där passar han bäst XO

 

Anatloe France quotes

"You learn to speak by speaking, to study by studying, to run by running, to work by working; in just the same way, you learn to love by loving".

"To accomplish great things, we must not only act, but also dream; not only plan, but also believe".

"Only men who are not interested in women are interested in women's clothes. Men who like women never notice what they wear".

"We do not know what to do with this short life, yet we want another which will be eternal".

"It is human nature to think wisely and act in an absurd fashion".


Just nu ser jag på Criminal Minds... igen. :P
Jag har nyss ätit frukost, jag vet inte. Kanske inte riktigt frukost, men frukost.  Jag undrar egentligen hur många familjer i världen som äter rester till frukost... jag gjorde paj igår. Kassler paj lol
uhmm... och nu åt jag lite av den igen till frukost. Och förmodligen till middag också. Men det får vi se sen... Men jag undrar faktiskt hur många som gör det....
Aja, kanske jag inte vill veta lol. Det kanske bara är vi :S Hoppas inte... Det skulle nog vara lite akward då :S

Men men, så kan det gå... :) Ska snart snart göra mig i ordning för skolan. Jag är inte säker på om vi ska ha ett test idag i NO. Jag undrar... om vi ska ha det, then I'm screwed :))

Jaja! Kram kram




söndag 7 april 2013

Bored!

I'm bored. Help me! Please!
Jag har väntat i över en timme på att göra en dungeon med en kille. Men han pratar med sin flickvän i telefon. puh, säger jag bara. Hon kan vänta!! (tycker jag) -.-'

I am soooo bored!!! lol, lägger upp en massa bilder istället.






 Lol, love it!! XD Filmen är sjukt bra, har glömt vad den heter däremot :/







Orkar inte göra en dungeon längre. En timme är för mycket tid! Hans flickvän kan fan skatta sig lycklig till att hon har honom.  XO ska gå och duscha sen gå och lägga mig. 
Känner mig lite trött, inte mycket, lite. eehh??!!!??!! va fan!. Nu ljuger jag för er. Är för tusan inte trött över huvud taget!!!
Kort om igår: Kommer inte riktigt ihåg gårdagen... eheh... :S
Kort om idag: Den första var en av mina bästisar inom guilden. Men han har sina alts kvar iallafall. Han ville ha en raid grupp :) 
Och den andra var min lilla lover boy! I miss him :'( Men han har kvar sin main i guilden, så det gör inget. Han var lite störd idag, han pratade om att begå självmord, och jag och en annan började skälla på honom och sånt... eheh... 
And btw, den som jag skällde på honom med, var min lilla fina flicka, (lol, hon är äldre än mig, men ändå :P)  hon har iallafall gjort en ny karaktär. Och jag kallar henne för snövit. För hennes namn betyder det. Eller ja, Snö svart. Men jag döpte om det till Snövit ^.^Så nu är hon en liten prinsessa, och jag retar henne så mycket för det XD
Sen fick en annan i guilden bli kapten. Han råkade skriva fel, så det blev, 'arrr' så jag bara när han sade något "aye aye captain *salute*" det var kul ^.^ 
Han bara, "fair enough :)" 

mamma råkade hälla salt, peppar och smör i min varm choklad... det var inte meningen, men vi stod vid spisen samtidigt, och så skulle hon hälla ner det stekta köttet i en annan stekpanna, och så råkade hon "hälla ut" lite i min choklad XO det smakade ju inte, men ändå! 


ska gå och duscha nu... kram kram sov sött. ses imorgon. Bye bye

fredag 5 april 2013

Bra rubrik... lol

Sorry, but I just have to! Läste det någonstans för länge sedan, kommer inte ihåg när. Men det det var kul! xD
"The similarity between a man and a dog:
If you hold them in the ears, look them deep in the eyes and speak clearly,
it's almost like they understand what you are saying"
Jag bara älskar den ^.^

Har lyssnat så mycket musik idag! Från Disney xD Hannah Montana/Miley Cyrus. Jonas Brothers. Demi Lovato. Selena Gomez och Bridgit Mendler. Riktigt bra lol ^_^
Jag har faktiskt inget emot dem. 

Spelar på sätt och vis World of Warcraft. Jag sätter på det, sen stänger jag av det för jag inte har något att göra och för att det inte är någon rolig online. Sen sätter jag på det igen, och av, ännu en gång *pust*   Jobbigt -.-' 

har inget att göra!! Nothing to do. Tell me what to do! :'( 
xD


Vad skulle in göra om någon frågade er "If I told you that I like you.... What would you do?" 
Kan man verkligen fråga det lol. Känns lite fel... :o


Sitter faktiskt och läser igenom gamla Skype meddelanden. Det är faktiskt kul! Får mig att inse hur mycket jag faktiskt saknar vissa personer <3

Ska gå och tjata på föräldrarna om mat om ett tag... XD


Kram

Fredag

Friiiiddaaaaayyyyy!!!! Finally!
I've longed for today! And the only reason for that is becauase it's friday! Weekend baby!
Ska snart göra mig i ordning. Ska gå om ca 15 minuter så jag hinner med bussen xD

Jag ritade på paint igår, det var kul. Felet är bara att jag inte är så bra på det lol XD, kan visa
 Tja, hon blev väl rätt hyfsad ändå. Nu blir jag lite stolt över mig själv ^.^  Jag gav upp rätt mycket med Pokemon, men ska försöka göra det på papper istället. Blev lite failat på paint. Hmm... Personligen gillar jag ögat och håret. Kyaa, I certainly surprise myself sometimes. Sometimes... eheh...
Verkligen inte ofta! Men men. Man ser inte skuggorna i ansiktet XO Inte bra!!!!

Okej.... Jag känner att jag inte har något liv. Men idag är sista dagen av skolan, så det blir nog bra förhoppningsvis. 

Oh shit!! Jag har glömt göra mailet min lärare ville att vi skulle göra. I think  I'm screwed. Men jag har åtminstone dagen på mig så det är lugnt.



Anyway, bye bye. Good luck with your lives :P

torsdag 4 april 2013

Clannad After Story

Min favorit del i den låten börjar vid 1.14. Jag älskar den låten ^.^
Och animen till den är så sorglig T_T
Gud vad jag grät när jag såg den! Jag tror att jag aldrig någonsin gråtit så mycket. Clannad After Story är allvarligt den sorgligaste animen jag någonsin sett!!
Nu ska jag bara vara lite fangirl aktig. lägga upp en massa bilder. Bara att scrolla förbi dem om ni inte orkar :P





















Skoldagen har varit sådär... inte bra inte dålig. Jag höll på att somna under NO föreläsningen däremot. Jag fick en redovisning i engelska tills imorgon. Det är bra. Jag ska jobba med matte nu på eftermiddagen. Ska få hjälp av mamma. Jag kan inte skit om histogram! Varför har man dem ens?? XO
Jag avsky grafer!!!! Men men, vissa saker måste man lära sig. Även om det bara är skit!


Ska försöka rita en Pokemon sak. Vet inte riktigt hur den kommer bli eller ska se ut än. Men om den blir bra ska jag lägga upp den och visa ^.^Jag hoppas den slutar bra xD  Funderar på att gå gu ut lite. Sjukt vackert väder. Men orka ;) Ska som sagt göra matte och försöka göra bilden :P

Kram kram, bye bye

onsdag 3 april 2013

Döende...



Jag tror jag är döende... Eller ja, jag vet att jag är döende. Alla är det. Man kommer fan närmare döden hela tiden för guds skull. Men jag tror jag är  rätt mycket närmare den nu än jag någonsin kommer vara, förutom när jag "ska" dö. Jag måste skriva om jävla Palestina-Israel konflikten... Fuck Israel, Fuck Palestina! Jag skiter fullständigt i vad skolverket vill. Jag som elev kommer aldrig någonsin kommer lista ut vad en jävla lösning är! Inte på det jädra problemet! Och varför ska jag ens veta om den faktan om dem. Jag bryr mig inte. Visst, det är sjukt sorgligt om hur ånga oskyldiga som dör, bara för att de inte kan lägga ner det där jävla löjliga problemet!!! Det känns som att de inte vill lösa det!

Sen måste jag göra en jävla diktanalys. Och en fucking matte uppgift om histogram. kom igen! Jag vet ju inte ens vad det är! Aja... som jag sade... döende. Så fruktansvärt nära döden.
På tal om döden. Fick idag reda på i skolan att en flick som gått ut nian förra året dött på påsklovet, p.g.a hjärtfel. Hon gick i min systers parallellklass. Tjejens tvillingsyster gick däremot i min systers klass. Det känns inte så bra att veta att någon har dött. Jag kände ju inte ens henne. Men ja...

Syrran och jag ska förmodligen baka paj idag. XD Gott hoppas jag xD
Jag är så stressad! Jag kommer få röda lappar om skolan! (Det är lappar för om jag riskerar att inte få betyg i ett ämne eller att jag riskerar att inte nå det målet jag går efter!) (Eller som min lärare sade: Riskerar att få betyg. Hon är spanska, men ändå!!!!!!!!!)  Och om jag får några sådana lappar kommer mamma stänga av mitt World of Warcraft account. Så jag vill verkligen inte ha någon! Visserligen vill jag det inte ändå. Jag är så här, blir helt deprimerad om jag inte får spela WoW. Jag struntar i om jag inte har en mobil eller min dator. Så länge jag får spela på mammas pappas ellery systers dator så är jag nöjd. Jag gillar medlemmarna i min guild och jag vet. Jag är helt störd som säger så, men det är sådan jag är. Jag gillar dem, de är trevliga roliga, helt osociala, man måste verkligen dra det ut från dem :) Jag, och fyra andra är helt sociala i chatten. Jag är mest, har alltid varit, men en annan är precis som jag, jag har bara varit det längre ;) Jag var en av de första i guilden. Och det är väl fyra och en halv månad sedan :D Så ja... Dessutom så har en person lovat mig en sak, och jag vill  verkligen inte missa när han är online (han är inte med i guilden längre, så det är lite jobbigare att veta :S) Men ja... och jag har inget liv utanför WoW... jag kanske hittar ett om jag slutar. But I'm kind of panicking right now!!!!
Det är dessutom inte bra om jag är offline i tre månader, fyra nästan kanske. Om mamma är snäll och sätter igång det då!


Wanna be my hero darling?? :P <3



Bye bye, see ya :)