svenska poliser borde läsa på lagen lite mera xD
tisdag 30 april 2013
måndag 29 april 2013
Sometimes We Smile To Hide Pain
You make me laugh when I want
to cry,
Make me live when I want to die,
Make me smile when I want to
frown,
You turn my life upside down.
Believe in me when no one else
does
You’re my now, my is, my was.
When you call my name I begin to
blush,
I'm afraid people notice I need
you so
much...
~ Sometimes We Smile To Hide Pain
to cry,
Make me live when I want to die,
Make me smile when I want to
frown,
You turn my life upside down.
Believe in me when no one else
does
You’re my now, my is, my was.
When you call my name I begin to
blush,
I'm afraid people notice I need
you so
much...
~ Sometimes We Smile To Hide Pain
söndag 28 april 2013
ONT!!!!!!!!!!!!!!!!!
Förlåt
att jag inte har bloggat!! Men jag är typ "handikappad" just nu. Kan
inte sitta, så jag får ligga ner hela tiden. Kan knappt gå. Får sjukt
ont! Har typ ischyas eller vad det än heter. Så jag kan inte sitta vid
datorn. Och mobilen vill inte skriva så ja.. går inte så bra >.<
Har sett sju filmer än så länge idag. Kan bara ligga i sängen och drömma om att jag har ett liv utan smärta. Börjar nästan gråta när jag ska resa mig. Så ont för det!!
Har sett på The A-Team, Lord of the Rings trilogi Mr and Mrs Smith, High School Musical och The Avengers. Alla är sjukt bra, eller ja, sex av dem. Är inte så förtjust i High School Musical.
Mitt liv är förstört!!! Jag kan inte röra på mig!! Och nej, jag tänker inte tycka synd om männskor som inte kan gå. Visst, det är väl synd om dem, men de kan åtminstone sitta!! Och jag tycker så synd om mig själv. Och jag ska leta upp en film till och sen ska jag tycka synd om mig själv lite till. Sen förmodligen göra lunch. Och jag kan gå fast det gör som satans ont!! Speciellt när jag reser på mig.
Okej, ska sluta klaga nu.
Jag hoppas innerligt att ni har det bättre än mig!!!
Bye bye
(~.~)
Har sett sju filmer än så länge idag. Kan bara ligga i sängen och drömma om att jag har ett liv utan smärta. Börjar nästan gråta när jag ska resa mig. Så ont för det!!
Har sett på The A-Team, Lord of the Rings trilogi Mr and Mrs Smith, High School Musical och The Avengers. Alla är sjukt bra, eller ja, sex av dem. Är inte så förtjust i High School Musical.
Mitt liv är förstört!!! Jag kan inte röra på mig!! Och nej, jag tänker inte tycka synd om männskor som inte kan gå. Visst, det är väl synd om dem, men de kan åtminstone sitta!! Och jag tycker så synd om mig själv. Och jag ska leta upp en film till och sen ska jag tycka synd om mig själv lite till. Sen förmodligen göra lunch. Och jag kan gå fast det gör som satans ont!! Speciellt när jag reser på mig.
Okej, ska sluta klaga nu.
Jag hoppas innerligt att ni har det bättre än mig!!!
Bye bye
(~.~)
torsdag 25 april 2013
Supp? Good night! Birthday! XD
Suuppp guys??
Fruktansvärd dag!!! Gjorde så att mamma började gråta!! Det var fruktansvärt, det slutade med att jag gråtande sprang och kramade om henne... Ja... så kan det gå. Det redde ut sig till slut. Så det är ok. :)
Men det kändes fruktansvärt, jag menar, vem gör så?? Vem gör så att sin mamma gråter??
Men men :) skoldagen var väl hyfsad. Idrotten var sjukt jobbig!! Sjukt mycket springande! Vi körde multiboll. Och det blev in och ut in och ut HELA!!! tiden!!! man fick knappt tid att andas nästan! Men det var riktigt kul ändå! :)
Var iväg innan idag med mamma och köpte födelsedagspresent till en av mina bästisar. Hoppas hon blir glad... eller så... :P
Ska sova över med henne och en annan imorgon!! Ska bli så superskoj!! Den andra personen är också en av mina bästisar men hon bytte skola innan åttan så vi träffar henne inte så ofta :/ Vi bor inte så nära varandra :/ Det är inte så jättekul. Men alltid när vi träffas blir det alltid helkväll eller övernattning :) Det är alltid så super jätteskojigt!!!!
Uhmm... jag vet inte om ni vill veta detta, men ja. När jag tog fram ett paket bindor eller vad fan det de ligger i kallas. Förpackning eller nåt. Whatever. Men på den "paketen" så satt det fast en liten påse med ett armband i. Märkte att det satt det på alla (lol) men var tvungen att kolla på det och ja... det var det. Det stod "together STRONGER" på det. Jag fattar inte vad de menar med det *skakar på huvudet*
Helt stört :/ men satte iallafall på mig armbandet. xD
Ska faktiskt gå och göra mig i ordning för natten nu. Så kram kram bye bye sov sött ^.^
Fruktansvärd dag!!! Gjorde så att mamma började gråta!! Det var fruktansvärt, det slutade med att jag gråtande sprang och kramade om henne... Ja... så kan det gå. Det redde ut sig till slut. Så det är ok. :)
Men det kändes fruktansvärt, jag menar, vem gör så?? Vem gör så att sin mamma gråter??
Men men :) skoldagen var väl hyfsad. Idrotten var sjukt jobbig!! Sjukt mycket springande! Vi körde multiboll. Och det blev in och ut in och ut HELA!!! tiden!!! man fick knappt tid att andas nästan! Men det var riktigt kul ändå! :)
Var iväg innan idag med mamma och köpte födelsedagspresent till en av mina bästisar. Hoppas hon blir glad... eller så... :P
Ska sova över med henne och en annan imorgon!! Ska bli så superskoj!! Den andra personen är också en av mina bästisar men hon bytte skola innan åttan så vi träffar henne inte så ofta :/ Vi bor inte så nära varandra :/ Det är inte så jättekul. Men alltid när vi träffas blir det alltid helkväll eller övernattning :) Det är alltid så super jätteskojigt!!!! Uhmm... jag vet inte om ni vill veta detta, men ja. När jag tog fram ett paket bindor eller vad fan det de ligger i kallas. Förpackning eller nåt. Whatever. Men på den "paketen" så satt det fast en liten påse med ett armband i. Märkte att det satt det på alla (lol) men var tvungen att kolla på det och ja... det var det. Det stod "together STRONGER" på det. Jag fattar inte vad de menar med det *skakar på huvudet*
Helt stört :/ men satte iallafall på mig armbandet. xD
Ska faktiskt gå och göra mig i ordning för natten nu. Så kram kram bye bye sov sött ^.^
onsdag 24 april 2013
"I'm yakuza boss, but i do have manners!"
Omg, that's actually a big LOL!!!
Läser en sjukt bra manga!! Har läst den flera gånger, och jag älskar den fortfarande!!!
❤❤❤❤❤❤Honto Yajuu forever!!❤❤❤❤❤❤
❤❤ ❤❤ ❤❤ ❤❤ !!Love that manga!! ❤❤ ❤❤ ❤❤ ❤❤
Dagen har väl varit hyfsad. Kom onormalt bra överens med en klasskamrat. Kan ju vara för att han också spelar WoW. :P Fast mitt account är ju visserligen fryst XO
Men men, det var kul :)
Har faktiskt inte så mycket att berätta, för mitt liv är inte precis på sin höjdpunkt just nu. Och jag vill läsa mangan :P så jag ska ta och gå och läsa klart den så jag kan gå och ta tag i livet igen. :))
ジャね
(ja-ne)
tisdag 23 april 2013
Life in Japan
bahahahahahaha!!! OMG so funny!!!!
Så nu vet ni hur man går på toa i Japan :P
Lycka till :P :P
Men men, var på programmering nu i eftermiddags, det var väl hyfsat kul... antar jag. Det var kul ^.^
Imorgon är det onsdag, idag är det tisdag, igår var det måndag... och jag hatar dem alla!! No reason really. Hatar dem bara. Som de säger, t.o.m almanackan säger 'wtf' i slutet av veckan.
Har börjat se på Keeping Up Appearances. Älskar den showen! Riktigt rolig xD
Hyacinth är riktigt rolig! Fast Richard är faktiskt min favorit karaktär XD Han och Emmet förmodligen xD
Men men... jag vill inte till skolan imorgon. Känner inte för det. Dessutom så ska jag cykla. Det är inte så farligt dit men det är uppförsbacke på vägen hem. Så det är jobbigt!!! Kanske vi kan gå hem igen :P
Det finns så mycket jag måste göra. Men stressen har tagit över mig. Så jag struntar i allt. Jag orkar inte stressa längre!!! Så jag får ta det som det kommer -.-'
Ska snart gå och lägga mig. Känner mig sjukt trött.
Kram kram
"Or as girl says in Japan, bye bye!"
:P
Lycka till :P :P
Men men, var på programmering nu i eftermiddags, det var väl hyfsat kul... antar jag. Det var kul ^.^
Imorgon är det onsdag, idag är det tisdag, igår var det måndag... och jag hatar dem alla!! No reason really. Hatar dem bara. Som de säger, t.o.m almanackan säger 'wtf' i slutet av veckan.
Har börjat se på Keeping Up Appearances. Älskar den showen! Riktigt rolig xD
Hyacinth är riktigt rolig! Fast Richard är faktiskt min favorit karaktär XD Han och Emmet förmodligen xD
Men men... jag vill inte till skolan imorgon. Känner inte för det. Dessutom så ska jag cykla. Det är inte så farligt dit men det är uppförsbacke på vägen hem. Så det är jobbigt!!! Kanske vi kan gå hem igen :P
Det finns så mycket jag måste göra. Men stressen har tagit över mig. Så jag struntar i allt. Jag orkar inte stressa längre!!! Så jag får ta det som det kommer -.-'
Ska snart gå och lägga mig. Känner mig sjukt trött.
Kram kram
"Or as girl says in Japan, bye bye!"
:P
måndag 22 april 2013
Guardian Angel
Jag vet inte varför, men jag får tårar i ögonen när jag lyssnar på låten. Jag älskar den verkligen. Deras musik är verkligen för mig. Men den känns verkligen. Det är liksom, åtminstone denna låten, den går igenom mig. Jag känner något när jag hör den.
Jag har hört deras låtar sen jag var liten. Kommer aldrig sluta älska dem!
Maten är snart klar.... känns som att jag alltid tar upp ämnet mat här. Och ändå visar jag aldrig recept eller recept på bakverk jag gör :S Känns lite.... njaaaa. not good :P
Man kanske ska göra något sånt nästa gång man bakar kanske *tänker*
Cyklade idag ^.^ till skolan då alltså. Men sen gick jag hem xD Hade bästisen med mig såklart. Vi bor riktigt nära varandra xD Felet är att varje gång jag ska till henne går jag vilse :S Jag vet vra hon bor och jag kan vägen. Ändå, fast jag kan den, så går jag vilse.
Men ja, kvällen ska jag spendera på mitt rum. Inte umgås med min familj för jag vill inte hamns i bråk. Jag kommer nämligen inte särskilt bra överens med min familj. Bråkar hela tiden, jag hatar det. Fullkomligt avskyr det. Jag försöker att inte ta det de säger personligt eller "till hjärtat" som man också kan säga. Men det är svårt när det känns som att de verkligen försöker att få mig att gråta.
Aja, måste stå ut med det ett par år till antar jag :/
Jag undrar vilken idiot som sade att livet inte ska vara lätt. Eller rättvist. Jag menar, hallå!! Hur levde du?? Din lille lille jävel... XO
Oh well... fuck my life. Bye bye, see ya.
"I feel I'm fallin' apart 'cos I know I've lost my guardian angel."
Maten är snart klar.... känns som att jag alltid tar upp ämnet mat här. Och ändå visar jag aldrig recept eller recept på bakverk jag gör :S Känns lite.... njaaaa. not good :P
Man kanske ska göra något sånt nästa gång man bakar kanske *tänker*
Cyklade idag ^.^ till skolan då alltså. Men sen gick jag hem xD Hade bästisen med mig såklart. Vi bor riktigt nära varandra xD Felet är att varje gång jag ska till henne går jag vilse :S Jag vet vra hon bor och jag kan vägen. Ändå, fast jag kan den, så går jag vilse.
Why my life no sense make??
Men ja, kvällen ska jag spendera på mitt rum. Inte umgås med min familj för jag vill inte hamns i bråk. Jag kommer nämligen inte särskilt bra överens med min familj. Bråkar hela tiden, jag hatar det. Fullkomligt avskyr det. Jag försöker att inte ta det de säger personligt eller "till hjärtat" som man också kan säga. Men det är svårt när det känns som att de verkligen försöker att få mig att gråta.
Aja, måste stå ut med det ett par år till antar jag :/
Jag undrar vilken idiot som sade att livet inte ska vara lätt. Eller rättvist. Jag menar, hallå!! Hur levde du?? Din lille lille jävel... XO
Oh well... fuck my life. Bye bye, see ya.
"I feel I'm fallin' apart 'cos I know I've lost my guardian angel."
söndag 21 april 2013
Hur män tänker :P
Omg, älskar det. Fullkomligt älskar det!!! Läste nyss om mäns regler i förhållanden. Älskade det!! Helt fullkomligt underbart!!! xD
MAN RULES
AT LAST A GUY HAS TAKEN THE TIME TO WRITE THIS ALL DOWN
FINALLY, the guys' side of the story. ( I MUST ADMIT, IT'S PRETTY GOOD.)
WE ALWAYS HEAR 'THE RULES' FROM THE FEMALE SIDE
NOW HERE ARE THE RULES FROM THE MALE SIDE
THESE ARE OUR RULES!
PLEASE NOTE. THESE ARE ALL NUMBERED #1 ON PURPOSE!
1. MEN ARE NOT MIND READERS.
1. LEARN TO WORK THE TOILET SEAT. YOU'RE A BIG GIRL. IF IT'S UP, PUT IT DOWN. WE NEED IT UP, YOU NEED IT DOWN. YOU DON'T HEAR US COMPLAINING ABOUT YOU LEAVING IT DOWN.
1. CRYING IS BLACKMAIL.
1. ASK FOR WHAT YOU WANT. LET US BE CLEAR ON THIS ONE:
SUBTLE HINTS DO NOT WORK!
STRONG HINTS DO NOT WORK!
OBVIOUS HINTS DO NOT WORK!
JUST SAY IT!
1. YES AND NO ARE PERFECTLY ACCEPTABLE ANSWERS TO ALMOST EVERY QUESTION.
1.. COME TO US WITH A PROBLEM ONLY IF YOU WANT HELP SOLVING IT. THAT'S WHAT WE DO. SYMPATHY IS WHAT YOUR GIRLFRIENDS ARE FOR.
1. ANYTHING WE SAID 6 MONTHS AGO IS INADMISSIBLE IN AN ARGUMENT. IN FACT, ALL COMMENTS BECOME NULL AND VOID AFTER 7 DAYS.
1. IF YOU THINK YOU'RE FAT, YOU PROBABLY ARE. DON'T ASK US.
1. IF SOMETHING WE SAID CAN BE INTERPRETED TWO WAYS AND ONE OF THE WAYS MAKES YOU SAD OR ANGRY, WE MEANT THE OTHER ONE.
1. YOU CAN EITHER ASK US TO DO SOMETHING OR TELL US HOW YOU WANT IT DONE. NOT BOTH.
IF YOU ALREADY KNOW BEST HOW TO DO IT, JUST DO IT YOURSELF.
1. WHENEVER POSSIBLE, PLEASE SAY WHATEVER YOU HAVE TO SAY DURING COMMERCIALS.
1. CHRISTOPHER COLUMBUS DID NOT NEED DIRECTIONS AND NEITHER DO WE...
1. ALL MEN SEE IN ONLY 16 COLORS, LIKE WINDOWS DEFAULT SETTINGS..
PEACH, FOR EXAMPLE, IS A FRUIT, NOT A COLOR. PUMPKIN IS ALSO A FRUIT. WE HAVE NO IDEA WHAT MAUVE IS.
1. IF WE ASK WHAT IS WRONG AND YOU SAY 'NOTHING,' WE WILL ACT LIKE NOTHING'S WRONG. WE KNOW YOU ARE LYING, BUT IT IS JUST NOT WORTH THE HASSLE.
1. IF YOU ASK A QUESTION YOU DON'T WANT AN ANSWER TO, EXPECT AN ANSWER YOU DON'T WANT TO HEAR..
1. WHEN WE HAVE TO GO SOMEWHERE, ABSOLUTELY ANYTHING YOU WEAR IS FINE...REALLY.
1.. DON'T ASK US WHAT WE'RE THINKING ABOUT UNLESS YOU ARE PREPARED TO DISCUSS SUCH TOPICS AS FOOTBALL OR MOTOR SPORTS.
1. YOU HAVE ENOUGH CLOTHES.
1 .. YOU HAVE TOO MANY SHOES.
1. I AM IN SHAPE. ROUND IS A SHAPE!
1.. THANK YOU FOR READING THIS. YES, I KNOW, I HAVE TO SLEEP ON THE COUCH TONIGHT.. BUT DID YOU KNOW MEN REALLY DON'T MIND THAT? IT'S LIKE CAMPING...
Så härligt alltså!! Nu vet man vad som väntar i framtiden :P
MAN RULES
AT LAST A GUY HAS TAKEN THE TIME TO WRITE THIS ALL DOWN
FINALLY, the guys' side of the story. ( I MUST ADMIT, IT'S PRETTY GOOD.)
WE ALWAYS HEAR 'THE RULES' FROM THE FEMALE SIDE
NOW HERE ARE THE RULES FROM THE MALE SIDE
THESE ARE OUR RULES!
PLEASE NOTE. THESE ARE ALL NUMBERED #1 ON PURPOSE!
1. MEN ARE NOT MIND READERS.
1. LEARN TO WORK THE TOILET SEAT. YOU'RE A BIG GIRL. IF IT'S UP, PUT IT DOWN. WE NEED IT UP, YOU NEED IT DOWN. YOU DON'T HEAR US COMPLAINING ABOUT YOU LEAVING IT DOWN.
1. CRYING IS BLACKMAIL.
1. ASK FOR WHAT YOU WANT. LET US BE CLEAR ON THIS ONE:
SUBTLE HINTS DO NOT WORK!
STRONG HINTS DO NOT WORK!
OBVIOUS HINTS DO NOT WORK!
JUST SAY IT!
1. YES AND NO ARE PERFECTLY ACCEPTABLE ANSWERS TO ALMOST EVERY QUESTION.
1.. COME TO US WITH A PROBLEM ONLY IF YOU WANT HELP SOLVING IT. THAT'S WHAT WE DO. SYMPATHY IS WHAT YOUR GIRLFRIENDS ARE FOR.
1. ANYTHING WE SAID 6 MONTHS AGO IS INADMISSIBLE IN AN ARGUMENT. IN FACT, ALL COMMENTS BECOME NULL AND VOID AFTER 7 DAYS.
1. IF YOU THINK YOU'RE FAT, YOU PROBABLY ARE. DON'T ASK US.
1. IF SOMETHING WE SAID CAN BE INTERPRETED TWO WAYS AND ONE OF THE WAYS MAKES YOU SAD OR ANGRY, WE MEANT THE OTHER ONE.
1. YOU CAN EITHER ASK US TO DO SOMETHING OR TELL US HOW YOU WANT IT DONE. NOT BOTH.
IF YOU ALREADY KNOW BEST HOW TO DO IT, JUST DO IT YOURSELF.
1. WHENEVER POSSIBLE, PLEASE SAY WHATEVER YOU HAVE TO SAY DURING COMMERCIALS.
1. CHRISTOPHER COLUMBUS DID NOT NEED DIRECTIONS AND NEITHER DO WE...
1. ALL MEN SEE IN ONLY 16 COLORS, LIKE WINDOWS DEFAULT SETTINGS..
PEACH, FOR EXAMPLE, IS A FRUIT, NOT A COLOR. PUMPKIN IS ALSO A FRUIT. WE HAVE NO IDEA WHAT MAUVE IS.
1. IF WE ASK WHAT IS WRONG AND YOU SAY 'NOTHING,' WE WILL ACT LIKE NOTHING'S WRONG. WE KNOW YOU ARE LYING, BUT IT IS JUST NOT WORTH THE HASSLE.
1. IF YOU ASK A QUESTION YOU DON'T WANT AN ANSWER TO, EXPECT AN ANSWER YOU DON'T WANT TO HEAR..
1. WHEN WE HAVE TO GO SOMEWHERE, ABSOLUTELY ANYTHING YOU WEAR IS FINE...REALLY.
1.. DON'T ASK US WHAT WE'RE THINKING ABOUT UNLESS YOU ARE PREPARED TO DISCUSS SUCH TOPICS AS FOOTBALL OR MOTOR SPORTS.
1. YOU HAVE ENOUGH CLOTHES.
1 .. YOU HAVE TOO MANY SHOES.
1. I AM IN SHAPE. ROUND IS A SHAPE!
1.. THANK YOU FOR READING THIS. YES, I KNOW, I HAVE TO SLEEP ON THE COUCH TONIGHT.. BUT DID YOU KNOW MEN REALLY DON'T MIND THAT? IT'S LIKE CAMPING...
Så härligt alltså!! Nu vet man vad som väntar i framtiden :P
Hej!!!! Då!!!!
Helllooo :) Gissa vem som nyss har vaknat :P
Urgh... det är söndag :S Inte precis någons favoritdag XO aja, somnade omkring klockan 5 igår. Så ja.... jag har inte haft ett liv den här helgen. Så jag har sovit igenom det.
Wow.... blev helt snurrig i huvudet när jag snöt mig. ouch, it hurts *håller för öronen*
Känner att jag måste väcka mamma, bara för att det skulle reta henne som bara den ^.^
Jag är en ängel ska ni veta.... en ängel sänd från helvetet *mwahahaha* *elakt flin*
ähmm jag har ingen aning om vad jag ska göra. Sims blev tråkigt. mitt wow account är fryst. uhmm... jag har ingen bra film eller anime att se på. Finns ingen bra bok att läsa. Det jag har gjort den här morgonen är att ha lyssnat på musik.... och det är allt XO fuck this day
ska se om jag hittar lite frukost, har inte ätit på nästan 14 timmar. Och jag vet inte ens varför jag vet det, or do I :P
nej men,,, bye bye
Urgh... det är söndag :S Inte precis någons favoritdag XO aja, somnade omkring klockan 5 igår. Så ja.... jag har inte haft ett liv den här helgen. Så jag har sovit igenom det.
Wow.... blev helt snurrig i huvudet när jag snöt mig. ouch, it hurts *håller för öronen*
Känner att jag måste väcka mamma, bara för att det skulle reta henne som bara den ^.^
Jag är en ängel ska ni veta.... en ängel sänd från helvetet *mwahahaha* *elakt flin*
ähmm jag har ingen aning om vad jag ska göra. Sims blev tråkigt. mitt wow account är fryst. uhmm... jag har ingen bra film eller anime att se på. Finns ingen bra bok att läsa. Det jag har gjort den här morgonen är att ha lyssnat på musik.... och det är allt XO fuck this day
ska se om jag hittar lite frukost, har inte ätit på nästan 14 timmar. Och jag vet inte ens varför jag vet det, or do I :P
nej men,,, bye bye
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)





