fredag 31 januari 2014

Bilder från Facebook

Okej... har verkligen supertråkigt!! Så tänkte att jag kunde lägga upp lite bilder från Facebook jag har laddat ner till mobilen.
Visa av er har kanske redan sett några av dem. Men ändå.  Min tid gick åt att leta efter dessa bilderna
:D
Men kram på er.  Ska ha en halvtimmes musik nu sen lunch sen idrott och sen Hello weekend :)

torsdag 30 januari 2014

Citat

"This is the one guy I don't want to hand over to anyone else. This man has shed a lot of tears for me. When I said okay to his proposal, during our wedding, and also, when our children were born. But, there's something I desire. I'll do my best to live just a little longer than you, So at the very last moment, as you smile, I'll cry for your sake. But I'm sure that I'll keep that a secret until the end." - Usotsuki Lily - Chapter 84.5 -

onsdag 29 januari 2014

Citat - Crying -

"We, as humans, are weak. That's why we cry."

"I... Us humans are weak. Because we're weak, we can do nothing but cry?"

"We are taught that crying is a sign of weakness.  Crying in response to real emotions is a sign that we are human."

Goblet of Fire Disney

Oh Gawd, that would be soo awesomee!!

Even if you don't have the same feelings for me that I have for you... you'll still be precious to me ♥

måndag 27 januari 2014

Let it burn

Hittade låten för för länge sedan. och har sedan dess varit riktigt förtjust i den!!! Men tänkte att ni också skulle kunna få höra den :P
Kanske har ni redan hört den, men det gör inget ^-^

Legolas :3

Jag vet att det var igår. But stiiilll, it's cooool!!

Goood, I just love that xD




That's just, lol... xD

Legolaaaaas :3



Matte, simning och World of Warcraft

God eftermiddag.
Jag har ont i foten.
Jag har ont i handen.
Jag har ont i ryggen.
Jag tror jag har ont i hjärtat.

Anledningar: Jag har ont i foten för att för två veckor sedan spelade vi fotboll på idrotten och det var någon som sparkade på min fot istället för bollen. Jag har ont i handen för jag råkade skära mig, över handflatan... Hur lyckas man egentligen med något sådant?? Jag har ont i ryggen för mina värktabletter är kassa, eller ja, de håller på att avverka... Jag har ont i hjärtat för jag inte kommer få fler värktabletter, kanske, för jag... jag ska vara ärliga med er och säga att jag inte har någon som helst jävla aning. Men ändå. Jag och Alva var på Nova Lund idag... hon skulle ha Steam pengar (tror jag det heter? :S ) Och han som stod i kassan var suuuuper söt!!!! Han hette Anton ;) :P Eller, han heter det jue fortfarande :P Ååååh, han var så gullig! Så pojkaktig! Fast ändå manligt på något sätt, han var ju i tidiga 20-års åldern eller sena tonåren :P Men så söt ^-^
Men han var som sagt riktigt söt xS  Vi pratade om WoW och han frågade mig Alliance eller Horde. Jag svarade ärligt och sade att när jag var liten så spelade jag bara Horde och nu har jag fattat tycke för Alliance (om det inte är Blood Elf Paladin såklart :P ) Hans min alltså xD Sådan besvikelse xD Det var superkul ^_^
Sen frågade han vilken Item level jag hade. Jag menar, hur ska jag veta det? Jag har inte spelat min 90 karaktär på hur länge som helst!
Sade jag att han var söt? .3

Nu är jag iallafall hemma............
Ska snart åka och träna.....
Imorgon så ska vi simma i skolan (Och nej, inte i skolan, utan på Högevall :P )
Vi ska ha en extra idrottslektion den här veckan - fråga mig inte varför - och så ska vi simma/bada.
Men eftersom vi ska åka och bada/simma så måste jag fråga min sjukgymnast om jag får det, med min rygg. Jag vet, den är kass. Jag får tyvärr lära mig att leva med det :/ Ni med :P

Juuuust kidding
Fast jag måste fråga om det iallafall. Jag hoppas jag kan vara med. Jag älskar att simma. Om jag slipper dyka ner under ytan, jag klarar inte av av vara under ytan maxat 10 sekunder. Så det är rätt störigt. Sen har jag inga simglasögon >.<  Det är så sjukt störigt!!

Men men men, ska göra något ätbart nu lite snabbt. Kram på er :)


Gjorde den ekvationen när jag hade matte.
De ville att jag skulle jobba med ekvationer. Så jag gav dem en ekvation.
Kanske inte precis vad de var ute efter, men de fick en ekvation.
Så de kan inte klaga :D


PS
     Shini är japanska
                               DS

The Stockholmsyndrome

Hallå hallå hallå :D
Sovit gott?
Jag har sovit hyfsat. Det var inte dåligt, sov i sex timmar för jag var tvungen att läsa lite till hela tiden xD
Och den här videon visade min Engelsklärare i skolan.

http://www.thedailyshow.com/watch/tue-april-21-2009/the-stockholm-syndrome-pt--1

http://www.thedailyshow.com/watch/wed-april-22-2009/the-stockholm-syndrome-pt--2

Där är part 2 för jag märkte att den inte kom direkt efter.
Men allvarligt talat, jag vet att det där är komedi... men är Sverige verkligen så farligt?? :'(
Jag, personligen, tycker att Sverige är bättre än USA. Fri skola, fri vård (vi betalar som sagt skatt men får sedan tillbaka de pengarna), Pippi Långstrump, Astrid Lindgren överhuvudtaget, ABBA, IKEA, man tar av skorna inomhus (gör man verkligen inte det i US?? Jag menar, är inte det lite väl ofräscht??)  Vi har Systembolaget!!!! Det slår ALLT!!! Sen har vi Tiffany Persson ;)


Jag får tyvärr fortsätta senare, för jag måste till skolan nu.
Men berätta gärna vad som är bra med US :P ;)

Kraaaaaamm 


lördag 25 januari 2014

Lördag


Hullow
Jag har suuuuper tråkigt!!!!

Jag har ingen aning om vad jag ska göra!
Min mormor och morfar ska komma nu på eftermiddagen någon gång *låtsas kräkas*

Jag är uttråkad!! >.<

Har sett på en massa Roast på Berns. Det är visserligen kul. Men ändå.

Spelar Sims 2. Jag orkar inte riktigt spela 3. Don't know why though...