Jag tänker gå och lägga mig nu för jag har under hela denna veckan varit vaken tills efter tolv. Jag har inte kunnat sova, och sen ska jag upp 4-6 timmar senare. (Jag har varit vaken tills halv tre någon gång som värst) Jag kan verkligen inte sova, och jag vet inte varför! Det sägs dessutom att man får bättre sömn innan midnatt. Vet inte varför, men tydligen så är det så. Och då missar jag ju en underbar sömn! Jag orkar inte mer, jag orkar inte vara trött men det verkar ju som att det inte går att göra något åt det *gäsp*
torsdag 27 februari 2014
Dishonor
Jag tänker gå och lägga mig nu för jag har under hela denna veckan varit vaken tills efter tolv. Jag har inte kunnat sova, och sen ska jag upp 4-6 timmar senare. (Jag har varit vaken tills halv tre någon gång som värst) Jag kan verkligen inte sova, och jag vet inte varför! Det sägs dessutom att man får bättre sömn innan midnatt. Vet inte varför, men tydligen så är det så. Och då missar jag ju en underbar sömn! Jag orkar inte mer, jag orkar inte vara trött men det verkar ju som att det inte går att göra något åt det *gäsp*
Sorry
Jag är riktigt ledsen för att jag inte har uppdaterat. Men jag har inte känt för det :/ Förlåt mig?
Det finns inte så mycket att säga.
Bag hade ett roligt Sportlov, jag har fått börja spela WoW igen. Men bara på helgerna och om kag tränar minst två gånger i veckan. XD
Jag har nu äntligen sett The Hobbit
Kan allvarligt säga att jag ångrar att jag inte sett den förens nu. Så bra den var xD
Jag har såklart läst boken, men man vill ju ämdå se filmen.
Jag var inte lika förtjust i den andra delen som den första. Men den var fortfarande bra och rolig. Jag älskar att de tog med scenen med Gollum, när de har tävlingen med gåtor. Jag älskade nämligen den biten i boken.
Men Legolas. Han var så odräglig och arrogant och snobbig och bitchig (snobbig var han kanske inte, men det passade bra in där) men även fast han är så, så kan man verkligen inte annat än att älska honom!!! But I've always had a weak spot for him xD
Men han ser så sjukt bra ut och han är så awesome med sin pilbåge när han slåss. Åh man smälter nästan :3
Han är helt enkelt bäst!!!
Sen har jag ansökt om Sommarjobb. Är det någon som vet vad man ska göra om man väljer äldrevårdsomsorg? Jg valde Kultur& fritid. Sen Fritidshem och barnvård eller vad det än kallas. Dagis ni vet.
Får hoppas att jag får en plats bara.
Sen ska nag tilm Öland en vecka i sommar. Jag känner inte för det. Jag hoppas vi kan besöka Ölands djur- & nöjespark!! Jag älskar det stället. Älskar Liseberg mer. Jag brukar inte åka på nöjesparker så jag har bara varit på fyra. Och jag gillade varken Bakken eller vad-nu-än-den-andra-nöjesparken-i-Danmark-heter.
På Liseberg har de Lisebergbanan och Hang Hai (jag tror, notera tror, jag tror att det stavas så)
Ska redovisa matte imorgon. Jag kan inte ett skit!!! Jag fattar det inte!!!!
Ska försöka uppdatera mer och oftare.
Jag önskar er en god natts sömn.
Det enda skälet till att jag skriver dettr för att det behövdes, och jag har legat rastlös i ca 3 timmar.
Men sov sött ^-^
måndag 17 februari 2014
Nothing to doea
SKa till mormor och morfar snart och spenderar den lilla tid jag har kvar med att kolla på roliga videos med Nu'Est.
4:03 "I'm a little.. disgusted" xD
söndag 16 februari 2014
Guld guld
Sverige vann skidstafetten med både herrarna och damerna. Damernas var ju verkligen supercool! XD Som Kalla drog iväg alltså! Riktigt häftigt. Jag vet inte vem som var mannen som åkte in i mål men han var ju långt före de andra men ca 600 meter innan mållinjen så tog han en svensk flagga xD Epic på sitt sätt :P
Vad har hänt med Norge egentligen? De brukar väl alltid vara bra på skidor, eller jag har missat något?
Sen, grattis till Frankrike!! :D Grattis till eran medalj :D
Jag har märkt att Sverige är bra i de flesta sporterna... förutom när det kommer till fotboll... -.-'
Men det är ok. Sveriges landslag har några rätt snygga/söta grabbar ;) Och Zlatan är inte med på den listan.. Han är typ bara sexig när han drar till sig det där smilet han har ;)
Men men
Håller på att packa inför imorgon, våra gäster har nyss åkt. Eller mamma och pappa skjutsade dem till centralen för ca 45 minuter sedan. Tror de skulle åka och handla också.
Har ont. Väldigt ont men försöker ignorera det. Går inte så jättebra men det fungerar.
lördag 15 februari 2014
Melodifestivalen
Sitter i vardagsrummet med familjen och våra gäster. Ser på melodifestivalen.
Jag vet faktiskt inte om Amerikanarna har hört talas om det, men jag vet att det är riktigt populärt i Australien. De betalar för att Eurovision ska sändas där.
Det är inte riktigt värt att veta :P
Vissa tycker om det, och det får de göra. Jag gillar pausen för det händer alltid en massa tokiga saker där som är jätteroliga!! XD
Men ja. Inte gjort så mycket idag. Gick till stan idag med syrran, tog 30 minuter.
Men kram på er ♡ ♥ ♡
(Btw, Carolas fläkt har kommit fram igen ;) )
fredag 14 februari 2014
Idrott
Så då då så.
På väg till idrotten nu ^-^
Det är några killar i min årskurs som under lunchen fixade en romantisk middag med sina flickvänner. Duk och stearinljus och rosor och skjortor. Hela det köret xD det var superskoj. Sen så serverade en av deras andra kompisar dem, och en annan spela gitarr. XD
Vi får hela salen för oss själva!!!!
Vi har varit tvungna att dela med åttorna den här terminen, men efter de inte är här så får vi hela salen ^-^
B salen på färs och frosta xD
torsdag 13 februari 2014
Konståkning
Yuzuru Hanyu. Jag tror han fick 101 poäng eller något sådant.
Sicket moment alltså *himlar med ögonen*
Jag förstår mig fortfarande inte på konståkning, men det finns otroligt mycket jag inte förstår mig på så det är okej >.< =P
Så jag kan inte åka skridskor. Rollerblades är däremot en annan sak ;)
Men han är verkligen söt :3 ;)
Det är sällan man ser riktigt söta japanska killar av någon anledning. Det är rätt synd :/
Men men, snart mat. Tortillas :3 x)
Sen ska jag spela lite mer Sims 3 och sen ska jag gå och lägga mig för att sedan vakna upp, gå till skolan och sedan komma hem och ha SPORTLOV!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bye bye xD
I den mörkaste natt
Sitter och mumsar på vindruvor :3
Mamma och syrran sitter i soffan och ser på konståkning. Jag måste säga att jag aldrig fattat den sporten. Är det en sport? Ungefär som Curling. Är det också en sport? Jag fattar inte reglerna där. Inte i konståkning heller för den delen >.<
Jag blev klar med NO:n idag!!! Jag lämnade in den!! XD
Sen fick jag tillbaka min text om åska. Jag fick ett C!!!!!!!!!!! Ett C!!! I NO!!!! !Vet ni hur stolt jag är för det C:et???? Jag är så sjukt stolt. Jag är så glad. Ni kanske inte tycker att det är särskilt mycket. Men eftersom jag inte är så bra i skolan så är det bra för mig.
Måste gå och handla sen för jag och min vackra syster ska äta Tortilla till middag. (A.K.A Taco fast med runda mjuka bröd. Jag vet inte om ni hört talas om det. För jag känner några som inte har någon aning om vad de här tortilla bröden är för något, så de kallar det tacos. Så ja... -.-' )
Fast jag tycker bättre om den på svenska. Jag gillar hans röst mer där. Vet inte vem det är som dubbat. Men jag gillar hans röst iallafall :P



.jpg)
.jpg)







