söndag 15 september 2013
looool
Quotes
- Harry Potter and the Philosopher's Stone
(Det är bara för hysteriskt)
"I show not your face but your heart's desire."
-Albus Dumbledore
lördag 14 september 2013
The Marauders
Ett uttag i kapitlet
"I kind of forgot one thing for taking over the school. Our names." James mumbled.
Dagens skratt
rubrik som jag kom på själv för jag vet inte riktigt vad jag ska ha som rubrik så det får bli "Rubrik" :D
Tydligen så är det ett flertal personer som protesterar. Rätt epic när det som skulle vara enklast är att ta in en hund xD Men men, enklare att prata än att vidta åtgärder. Nog om detta nu!!!
Har ätit frukost, ett tag sedan. Men whatever. Lyssnar på musik. Har fattat tycke för gruppen 'Hollywood Undead' under sommarlovet. De är riktigt bra :) Mina två favorit låtar är "Levitate" och "I don't wanna die"
Första gången jag hörde "I don't wanna die" var med Nightcore. Den var riktigt bra, tycker jag.
Sen har jag verkligen fattat tycker för Hiiro no kakera opening song. Nee heter den. Jag har försökt se animen, men var inte så förtjust i den. Kommer inte ihåg så mycket däremot för det var ett tag sedan. Så kanske jag ska försöka igen :) Vi får se :D
Jag älskar hur hon kan ta alla tonerna! Jag har blivit kär i den rösten x)
Jag har en hyfsad röst antar jag. Men de tonerna. Nästan kan jag ta dem, men det är ett stort nästan. Om jag hade en sån röst skulle jag aldrig hålla käften!! Inte för att jag håller käften nu heller, men ändå XD
Okej, en kompis på facebook pratar om sitt sex liv som jag inte bryr mig precis om, men det är rätt kul ändå xD Det är vad man kallar underhållning xD
fredag 13 september 2013
A Very Harry Potter Musical
Älskar att Draco hela tiden rullar på golvet!!!! XD Sen när han (hon) ligger under bänken och klamrar sig fast i den. Sen klandrar han Harry och CO för att inte vara tillräckligt modiga för att slåss med Crabbe and Goyle XD
Rumbleroar!
YESCH!!!
Jag är fortfarande besatt av Fanfiction. Men kommer inte berätta något om det (förmodligen... om ni har tur ;) )
Har också sett på en massa med Galenskaperna After Shave, jag fullkomligt älskar dem! De är BÄST!
Och sen så blir han lite epic när han får reda på att hans son läser latin. Och frågar om han ska bli Munk!! Jag dör nästan!!!
Gunn-Britt: Men snälla Lennart, han har ju ingen talang för tennis!
Lennart (Lite diskret och misstänksamt): Det har han visst! Han har ett rack!
Och sen blir han skitsur när hans son får nobelpriset, och tycker att det bara är skit. För det skulle Mats Melander på ett dubbel-fel.
"HAR NI AKVARIUM OCH INTE TV????" så jävla bäst alltså!!!
"Har ni en Brax i akvariet? Är ni inte riktigt klok?" "Ja, var ska den annars va' då? I torktumlaren?" (så jävla bra svar!!)
Ska se på A very Harry Potter Musical nu. Den verkar så jättebra!! Såg lite av den på syrrans dator. Draco är ju bara för BÄST!!!!
HÄÄÄÄÄR!! kan ni få en länk på den för youtube xD
Önskar er den bästa fredagen. Fredagen den trettonde för er som tror på den :P
Jag tror de skjuter fyrverkerier utomhus....
Seee yaaa :D
torsdag 12 september 2013
Torsdag!
"Nah, just figured if we made it Christmas Day, I'm not likely to forget an anniversary."
Ska nog ta det förslaget att gifta sig på julen. Jag har ju ett minne som två guldfiskar xD
I söndags åkte familjen till Lomma hamn med voven, det var jättekul. Syrran och jag gick ut i vattnet, svinkallt var det, men superkul! Allvarligt. Vi höll på att trilla några gånger, såklart, jag var lite mer på gränsen att ramla eftersom jag har så dålig balans fuu fuu xS. Men det våt värt det ;)
Idag hade vi kemi prov i skolan. Den sista frågan var fruktansvärd! "har du något att tillägga?" Man blir lite... Nja...
Mormor. Och morfar är här och lämnar en cykel jag ska få. Den är röd.
Det var superkul på engelska ws!!
Imorgon är det Fredagen den trettonde. Tror ni på det? Otur alltså? Personligen så gör jag inte det.
Men men. Vet inte riktigt vad jag ska skriva. Så kram kram <3
"Allting kan gå itu, men mitt hjärta kan gå i tusen bitar"
lördag 7 september 2013
Urgh
*stönar* gud sicken förstörd lördag!!! Jag har sovit bort den jäveln!! Vaknade nyss. Jag har sovit mer än tolv timmar inatt och känner mig jävligt pigg. Fast så går det säkert när man vaknar klockan fyra, lagom till middag XS
Aja, ska spendera resten av dagen till fanfiction, och hoppas på att jag kan gå till skolan på måndag. Denna veckan var jag bara i skolan i måndags. Resten av veckan hade jag för ont att gå. Inte särskilt trevligt.
Var hos special ortopeden (tror det kallas så) igår. Och ja, hon sade att jag reagerade starkt och fort på alla "tester" hon gjorde på mig. Så ja... Hon sade att hon skulle skicka det till en annan ortoped, en bättre, högre eller nåt (kommer inte ihåg, men kanske en ortoped högre upp i karriären än henne) och så skulle vi få en kallelse om ca 1-2 veckor. Och så ska han kolla på mig, och sen bestämma om jag ska opereras eller inte.
Vi får se hur det går.
Ska se om jag kan hitta lite frukost, eller vänta tills middagen. Kram kram <3